The Force RPG

Zostań Jedi!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

The Force RPG - Niech moc będzie z tobą!

#1 2008-09-28 21:15:06

Obi-Wan

http://img118.imageshack.us/img118/6844/sithfe2.png

Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 55
Punktów :   

Poradnik

Nie wiem od czego zacząć.. może się przedstawie.. niee, głupi pomysł A więc: w grze chodzi o to, aby stać się potężnym Jedi lub mrocznym Sithem. Trenujemy walkę mieczem świetlnym, posługiwanie się mocą. Możemy trenować z kolegami, brać udziały w turniejach, podróżować po galaktyce. Możemy bronić prawa i wspierać słabych - możemy tez niszczyć co popadnie.

Teraz o zasadach, a później wytłumacze do czego służy każdy dział.

Grę zanczynamy od rangi UA, czyli ucznia akademii. Posiadamy pistolet blasterowy oraz jedną wybraną przez nas moc. Przechodzimy treningi z mistrzem. Gdy nam się to uda staniemy się Padawanami. Zostaniemy przydzieleni do drużyny. Wraz z mistrzem będziemy mogli trenować, wykonywać zadania itp.

Pieniądze - nasza waluta to credyty. Co niedziele mamy wypłatę - każdy sam dopisuję sobię credyty, ilośc zależy od rangi.

System walk:
(Dokładny system wytłumaczony został w temacie Przykładowa walka)

HP - punkty zycia
PM - punkty mocy
Obrażenia - obrażenia zadawane przez broń
Pancerz - obrona

W walce mozemy uzywać zarówno broni ręcznej jak i blasterów, granatów i innych typów broni oraz mocy. Każda Moc zużywa daną ilość PM. Gdy używamy mocy, która zużywa np. 100 PM, to musimy to odjąć to od domyślnej ilości, czyli np. 1000. Czyli zostaje nam 900PM po wykonaniu tego ataku. Przykładowy post z walki:

Odpycham cię mocą, poczym strzelam do ciebię z blastera.
PM: 900 [miał 1000, pchnięcie kosztowąło 100]
HP: 1000 [domyślna ilosć życia]
Pancerz: 10 [domyślna ilosć]

A rywal może odpowiedzieć:
Obrywam, ale podnosze się i rzucam w ciebię granat odłamkowy.
PM: 1000
HP: 1000
Pancerz: 5 [ponieważ oberwał z blastera]

Teraz coś o pancerzu, obrażeniach i HP.
Aby kogoś zabić (wygrać walkę) trzeba mu zabrać całe HP. Ale dodatkowym wzmocnieniem do HP jest pancerz. Jeżeli ktoś ma 100HP i 20 pancerza, to najpierw trzeba znieszczyć cały pancerz, dopiero później HP. Obrażenia to ilość 'strat' dla pancerza/życia. Działa to tak:

Ktoś ma miecz świetlny który zadaje 200 obrażeń. Rywal ma 500 HP i 100 pancerza. Więc po jednym celnym uderzeniu mieczem, Jedi A zabierze Jedi B 100 pancerza (cały) i 100 HP. Czyli po tym ataku Jedi B bedzie mial Pancerz: 0 i HP: 400. Mam nadzieję, że rozumiecie. Podsumowując:
Każda moc zabiera PM, ma dane obrażenia.
Każda broń ma dane obrażenia.
Każdy ma dany pancerz i HP.
Aby zniszczyć kogoś, trzeba mu zabrać całe HP.
Aby zabrac całe HP, trzeba zabrać cały pancerz

Jeżeli nie używamy mocy/nie tracimy HP lub pancerza w danym poście piszemy PM: b/z (bez zmian)!

Mozna też używać Combosów. Combosy to ataki mieczem świetlnym. Mozna wykonać np. atak z wyskoku, albo potęzny cios z obrotu. Combosy od normalnych ataków różnią się tylko tym, że zabierają więcej życia.


Statystyki:
wytrzymałość - stamina postaci, dodaje punkty do pancerza :] Jeżeli mamy 10 pancerza i 10 wytrzymałości, to razem mamy 20 pancerza
szybkosć - szybkosć ataku
unik - szybkośc uniku
celność - celnosć strzału i ciosu

Chodzi o to, że jeżeli mamy szybkość i celnosć lepszą niż rywal unik i szybkosć, to znaczy, że udaję nam się zadać cios. Jeżeli mamy szybkość i celność słabszą, niż rywal unik i szybkość, to nie udaje nam się zadać ciosu!

Walka wręcz - umiejetnosc walki mieczem swietlnym
Używanie mocy - umiejetnosc poslugiwania sie moca

Używanie mocy służy tylko do nauki. Tak samo Walka Wręcz. Np. mamy moc duszenie - i aby się jej nauczyć, musimy mieć 50 punktów Uzywania mocy. Albo combos .. musimy mieć 20 punktów walki wręcz, aby móc wykonać np. podwójne pchnięcie.

Dobra, najtrudniejsze chyba mamy za sobą. Teraz czas na pytanie: Jak zacząć?

A zaczynamy tak: zapisujemy się w dziale Zapisy. W formularzu zgłoszeniowym wklejamy swoją karte postaci (jest gotowa karta do skopiowania w temacie Karta Postaci). Gdy to zrobimy, czekamy aż Mistrz zaakceptuję kartę. Zostanie nam przydzielony Mistrz, z którym odbędziemy 4 treningi. Po zdaniu treningów oraz po pokonaniu jednego Ucznia Akademii zgłaszamy się w dziale Akademia i awansujemy na range Padawana. Aby z Padawana zdać na następną rangę trzeba albo zająć miejsce w pierwszej trójce na turnieju, albo pokonać własnego mistrza. Nastepnie wybieramy - Light Side lub Dark Side.

Organizacje - mozna zapisać się do 2 organizacji - Klonów lub Rebeliantów. Gdy się zapiszę, dostaję sie unikalne zdolności i broń, lecz TRZEBA oddać miecz świetlny. Nie można awansować na wyższą rangę.

Myślę, ze to na tyle. Teraz wytłumaczę po kolei O co chodzi w danym dziale.

1. Zapisy - tam zapisujemy się do gry.
2. Poardnik dla nowych - czytamy poradnik.
3. Rangi - mozemy zobaczyć jakie sa wymagania na wyższe rangi i jakie są przywileje danych rang.

4. Władanie mieczem - tutaj wraz z mistrzem trenujesz władanie mieczem.
5. Posługiwanie się mocą - to co wyżej, tylko teraz chodzi o moc.
6. Walka wręcz - trening, który przygotowywuję nas do walki 'na pięści'
7. Strzelanie z blasterów - wiadomo o co kaman.
8. Nauka Mocy - gdy awansujemy na wyższą rangę, zakładamy tam temat ze swoim nickiem i prosimy o nowe moce.
9. Trening uczniów - tutaj trenują UA - walcząc ze sobą.
10. Akademia - tutaj psizemy podania o zmiane rangi z UA na Padawana po spełnieniu wszystkich wymagań.
11. Wypłata - tutaj każdy co niedzielę dopisuję sobie zależna od rangi ilość credytów.

12. Dantooine - tutaj jedi, którzy mieszkają na Dantooine zostają przydzieleni do drużyny, mogą też zapytac o coś władcę planety itp.
13. Tatooine - tutaj jedi, którzy mieszkają na Tatooine zostają przydzieleni do drużyny, mogą też zapytac o coś władcę planety itp.
14. Coruscant - tutaj jedi, którzy mieszkają na Coruscant zostają przydzieleni do drużyny, mogą też zapytac o coś władcę planety itp.

15. Walki - tutaj moga walczyć ze sobą Padawani i wyżej.
16. Wyzwania - tutaj odbywają się walki o nagrody - wątek zakłada Mistrz.
17. Sala trenigowa - tutaj możemy trenować walkę wręcz i uzywanie mocy.

18. Zwykłe moce - spis zwykłych mocy, wybierasz sobie nowe po zdaniu na wyższą rangę.
19. Silne moce - to samo co wyżej, lecz dla wyższych rang.
20. Combosy - tu jest spis różnych combo.

21. Sklep z bronią - tutaj mozesz kupic różnej maści blastery, granaty itp.
22. Sklep z pancerzami - to samo co wyżej, lecz tu kupujesz pancerze.
23. Sklep z artefaktami - tutaj mozesz kupić dodatkowe kryształy do miecza świetlnego, unikalne przedmioty itp.

24. Zapisy - zapisy do turnieji.
25. Walki - walki turnieji o wyższą rangę.
26. Turnieje Międzygalaktyczne - także walki turniejowe, lecz nagrodą za te turnieje są credyty i bronie, nie wyższa ranga.

27. Klony - organizacja klonów, daje unikalne pancerze i bronie, trzeba oddać miecz świetlny. Nie można awansować na wyższą rangę.
28. Rebelianci - także organizacja, także daje unikalne zdolności, lecz trzeba oddać lighsaber i nie mozna awansować na wyższą rangę.

29. Zadania - różne misje, które wykonujemy samemu i dostajemy za nie nagrody.
30. Zadania drużynowe - tutaj mozemy wykonywać misje w drużynach.
31. Zadania organizacjii - tutaj rebelianci albo klony wykonują swoje unikalne misje.
32. Wojny - można tworzyć wojny, np. Rebelia i Klony vs. Sithowie, lub Jedi vs. Sithowie.

33. Hyde Park - czyli wszystko o niczym.
34. Pomysły na zmiany - masz jakiś pomysł odnośnie forum? Nie wahaj się! Pisz!
35. Pomoc - czegoś nie rozumiesz? Zapytaj.

I niech moc będzie z wami!


Planeta: Coruscant
Ranga: Mistrz
PM: 1 000 000
HP: 100 000
Pieniądze: 500 000c
Płeć: mężczyzna
Strona: Light Side
Ekwipunek: Podwójny Zielony Miecz Świetlny (5 000o)
Moce: -
Combo: -
Pancerz: 100
Specjalizacje:
Walka wręcz - 100
Używanie mocy - 100
Statystyki:
Wytrzymałość - 100
Szybkość - 100
Unik - 100
Celność - 100

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.agrogames.pun.pl www.totalwar.pun.pl www.naruto-country.pun.pl www.tenis.pun.pl www.crazytao.pun.pl